? ??????????????Rorschach Reality? ????? ?? ???Rating: 4.2 (25 Ratings)??48 Grabs Today. 28385 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Incredible Butterflies (New)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (99 Ratings)??43 Grabs Today. 41958 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

July 08, 2009

+ sujudku padaMu Ya Ilahi +

wahai cik pelangi.
aku hanya dambakan sedikit indahmu.
hari ini.
aku benar-benar buntu.
wahai sang bulan.
aku jua tetap mengharapkan cahayamu.
pabila segala yg berlaku mula menunjukkan derita.
jiwaku menangis lagi.
batinku terseksa sendiri.
adakah semua ini membutuhkan pengorbanan?
jikalau ya.
aku pasrah.
tidak daya bagiku melihat keruntuhan sebuah mahligai.
bagaimana untuk terus aku tangisi lagi.
biarkan semuanya berlalu.
mungkin ini terlalu kejam.
buta hati dan pekakkan telinga.
tapi.
demi sebuah keikhlasan berlandaskan persahabatan dan pengorbanan.
tidak usah ditangisi lagi wahai hati.
semua yg berlaku bisa memberikan seribu kemanisan iman.
sesungguhnya aku hanya seorang hamba yang lemah.
seringkali dibuai mimpi-mimpi semalam.
bantulah aku ya Ilahi.
mungkin setelah ini.
aku mampu menjadi lebih mengerti.
matang dalam membuat sebarang keputusan.
segalanya aku serahkan kepadaMu.
semoga ada sebuah cahaya keredhaan dariMu.
*ameen...

0 comments: