? ??????????????Rorschach Reality? ????? ?? ???Rating: 4.2 (25 Ratings)??48 Grabs Today. 28385 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Incredible Butterflies (New)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (99 Ratings)??43 Grabs Today. 41958 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

July 08, 2009

+ asignment oh asignment +

gosh~
sem nie byknya asignment yg nak kena turun field.
s.h.o.o.t.i.n.g!
selain tu nak kena cari news jgk utk siapkan NADI BANGI.
shooting + news = pening!
hmm.
kami satu group mcm plan nak gi shooting kat Kellie's Castle, Batu Gajah Perak.
macam menarik history kat situ.
tambah2 pulak ada cita yg mengatakan tempat tu "hunted".
huhu.
walaweiii !
tp x bole excited sgt! (remember that! )
next asignment pun kena shooting lg.
tp x sure nak pilih tajuk apa.
hmm.
apa pun.
just follow the flow first.
nanti baru decide.
sem nie, even aku just taking 15 kredit hour.
tp kerja2 yg kena buat tetap mcm last sem aku 22 kredit hour.
mudah-mudahan sem ni.
Tuhan akan dapat membantu aku dari sebarang masalah.
di samping untuk menaikkan kembali PNGS dan PNGK aku yg jatuh agak teruk sem lepas.
harap agar aku mampu kendalikan segala masalah dan ujian yg mendatang dgn sebaiknya.
Insya Allah...

* guys. kita sama2 hasilkan final project kita utk sem ni dgn sehabis baik. hope so~

0 comments: