? ??????????????Rorschach Reality? ????? ?? ???Rating: 4.2 (25 Ratings)??48 Grabs Today. 28385 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Incredible Butterflies (New)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (99 Ratings)??43 Grabs Today. 41958 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

July 10, 2009

+ masa depan lebih penting dari segalanya +

sahabat.
kenapa kau jadi begini?
kau seolah-olah tiada keinginan utk meneruskan perjuangan kita bersama.
mengapa perkara sebegini boleh berlaku?
kau ada masalah kah?
setahu aku kita selalu gembira bersama.
aku juga ingin lihat sahabat2 ku berjaya.
termasuklah diriku.

tapi.
sekiranya jalan ini yang kau pilih.
apa aku boleh buat.
tapi fikirlah.
wahai sahabat.
kita sudah tidak punya banyak masa.
untuk bersama-sama mengejar impian.
mengharungi ranjau kehidupan bergelar pelajar.
sahabat.
sekiranya kau mempunyai masalah.
aku sudi membantu.
tapi mengapakah kau memilih untuk terus berdiam diri?

* sahabatku. aku harap kau mampu fikirkan masa depan kau.

0 comments: