? ??????????????Rorschach Reality? ????? ?? ???Rating: 4.2 (25 Ratings)??48 Grabs Today. 28385 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Incredible Butterflies (New)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (99 Ratings)??43 Grabs Today. 41958 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

July 30, 2009

+ BODOH +

wahai perempuan !
kau adalah seBODOH2 perempuan yang pernah aku tahu .
kenapa perlu buat semua itu .
mencanangkan keburukan aib diri sendiri dan keluarga ?
membuka pekung di dada ?
tolonglah berfikir secara matang wahai perempuan .
kenapa perlu buat keputusan seperti itu ?
bukankah itu namanya BODOH ?
kadang2 aku simpati .
kadang2 aku tertawa sendiri .
kadang2 aku menyampah .
kadang2 aku bosan lagi .
perkara yang sama tetap berulang kali .
sesungguhnya aku berharap agar kau mampu berubah .
kembalillah ke jalan yang lebih diredhai .
sesungguhnya aku juga bukan sebaik2 umat .
namun .
pemikiran yang cetek mampu menguasai hati .
ikutkan rasa binasa .
ikutkan hati mati !
jangan kau biarkan orang lain terus menderita .
atas segala perbuatan BODOH kau itu .
fikirkan lah .
demi masa depan .
dan kehidupan yang lebih bermakna .
*aku hanya mampu meluah. tak daya bagiku melihat semua ini terus berlaku .

3 comments:

adham said...

hang marah kat sapa ni weh??hoho

+miaSakura+ said...

sorg stupid bitch from the hell !
hohohoo

PrinCe_TopEx said...

wahhh..
kamoo mengamokk erk..