? ??????????????Rorschach Reality? ????? ?? ???Rating: 4.2 (25 Ratings)??48 Grabs Today. 28385 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Incredible Butterflies (New)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (99 Ratings)??43 Grabs Today. 41958 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

June 03, 2009

+ frOm bOttom of my hearT +




Hari nie aku nk luah sikitperasaan yg bbrape ari ni asik mbelengu ati aku yg dah serba muram durjana…aku mulakn dgn persoalan…pernah tak korg rasa pelik @ smcm dgn kwn rapat korg..rasa mcm kwnbaik kita tu akn meninggalkn @ smkin jauh mlarikan diri dari kita..tanpa mbenarkn kita menanya sebab n mengapa @ mempertahankn diri @ memintamaaf..klu ada apa perasaan korg…?mesti tension, rasa mcm ditikam perlahan-lahan…membiarkn kita mati scara tseksa dan penuh derita…Huh, aku tak sanggup…tp mengapa benda ni harus tjadi…apa erti persahabatan slma ini… dicampak n dipijak..berlaku kejam thadap sesama manusia…klu aku yg bsalah, aku mtk maaf..kt manusia tak lari dr mlakukn kesilapan…maafkn aku…tlglah jgn dibuang aku sebegitu kerana perit rasanya…jika perasaan sayang slma ini bertukar benci…demi perkenalan kt slma ini,TOLONG lah…slmtkn aku dari membenci dan di benci…

0 comments: