? ??????????????Rorschach Reality? ????? ?? ???Rating: 4.2 (25 Ratings)??48 Grabs Today. 28385 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Incredible Butterflies (New)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (99 Ratings)??43 Grabs Today. 41958 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

August 24, 2009

+ hari ketiga +

hari ketiga !
puasa dalam kadar yang agak penat .
sebab ada kelas dari pukul 9 pagi sampai 3 petang .
lepas tu dissussion group lagi .
harus rushing ke kajang juga .
cari charger henset .
charger buat pasal pulak .
tak boleh connect .
aku dah seperti terputus hubungan dengan semua .
sebab tak da henset .
tension !
penat pusing2 cari charger sebab tak ada stok yang sama saiz cable connectornya .
akhirnya .
aku mengalah .
aku tinggalkan henset di kedai .
terus bergegas ke bazar ramadhan .
orang punyalah ramai .
dah macam sardin pulak .
nak beli juadah pun dah rasa malas sebab ramai sangat .
namun .
memandangkan aku belum beli apa2 juadah .
hentam saja lah .
beli ja apa yang patut .
sampai di bilik sudah jam 7.10 petang .
sangat penat hari ini !
buka puasa sorang2 lagi !
haiihhhh~
apalah nasib .
* sabar EMY....

2 comments:

zulwaqar said...

Lain kali lepak kkm, boleh berbuka dengan aku beb.

+miaSakura+ said...

nanti kita buka sama eyh....^^